11 Ocak 2011 Salı

Borcu olan araçları hurdaya ayırma | Aracımı hurdaya çıkarmak istiyorum | Aracımı hurdaya çıkarmak istiyorum Ne yapmalıyım | Aracı Hurdaya çıkarma

Aracı Hurdaya çıkarma Prosedürü, Kayıp aracı hurdaya çıkarmak , Aracın hurdaya çıkarılması,Borcu olan araçları hurdaya ayırma, Aracımı hurdaya çıkarmak istiyorum, Aracımı hurdaya çıkarmak istiyorum Ne yapmalıyım, Aracı Hurdaya çıkarma




     Bu yazımda Aracını Hurdaya ayırmak, çıkarmak isteyen arakadaşlarıma yardımcı olamaya çalışacağım. Öncelikle şunu belirtmeliyimki Aracınızı hurdaya ayırma işlemi oldukça zahmetli ve sıkıcı   bir işlemler zinciri gerektirir. Bu yüzden eğer imkanınız varsa Güvenilir bir Trafik müşaviri yani bir Muameleci ile anlaşarak yani ona vekalet vererek şimdi size aşşağıda anlatacağım tüm bu zahmetli işlemlerden Kurtulabilirsiniz.
     Yok benim param yok kendim yapacağım diyorsanız Aşağıdaki işlemleri sırasıyla yerine getirmeniz gerekiyor.
       
      1. Şöförler cemyetinden iki adet EK 1 belgesi alıp prosedür' Uygun olarak doldurunuz.(Elle doldurmayın çünkü Emniyet kabul etmiyor. Daktilo veya bilgisayarla doldurulacak.)


      2.Vergi dairesinden Aracınızın borcunun olmadığına dair belge almanız gerekiyor.


     3.  Aracınızın Plakalarını sökün çünkü Plakalarınızı da emniyete vermeniz gerekiyor.


     4. Aracınızın Onarımla yenilense bile tekrar trafiğe çıkarmıyacağınıza dair dilekçe yazılacak.


     5. Eski Trafik Tescil Belgeleri ve Yeni tescil belgesi (Trf.Tescil Şube veya Bürosundan)
     
     Tüm bu işlemleri hallettik ten sonra Aracınızın bağlı olduğu Trafik Tescil Şubesine baş vurun. Kolay gelsin.


  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder