16 Şubat 2010 Salı

Parasal sıkıntı çekenler altın öğüt

Arkadaşlar, parasal sıkıntı çekenler için kredi kartından nakit avans çekmek biraz rahatlatıcı bir hareket olabiliyor. Ama bunu yapan bir arkadaşınız olarak size kesinlikle tavsiye etmiyorum, özellikle son fazi oranlarından sonra bunu yapmak sizi en fazla 15-20 gün rahatlatıyor, ondan sonra çok daha byük sıkıntılara yol açıyor. En son bi arkadaşımın tavsiyesiyle Axess kredi kartımla giftgold aldım, 8 taksitle. Hemen götürüp altıncıda bozdurdum, bu sayede az bir kayıpla nakit avans çek
miş gibi oldum. Şöyle örnek vereyim, 790 ytl ye aldığım külçeyi 715 ytl'ye bozdurdum. 75 ytl kaybettim ama 790 ytl yi 8 taksitte ödeyeceğim için nakit avansa göre çok daha fazla avantaj sağlamış
oldum. No
rmalde bu faizi nakit avansta 1 ayda ödüyorsunuz. Size de bunu tavsiye ederim. giftgold şart değil, eğer kredi kartına taksit yapan bir kuyumcu bulursanız cumhuriyet altını da alabilirsiniz aynı hesaba çıkıyor. Ama kuyumcuların oranları biraz daha yüksek. En iyisi altınbaş ya da atasaydan almak, hem internet mağazalarından da alabiliyorsunuz. Onların oranları daha iyi. Aman siz de benim düştüğüm hataya düşüp kredi kartından para çekmeyin, ciddi zarar görürsünüz, benden uyarması..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder