28 Şubat 2011 Pazartesi

KAPIDAN SATIŞLARDA CAYMA BİLDİRİM BELGESİ

KAPIDAN SATIŞLARDA CAYMA BİLDİRİM BELGESİ
tüketici hakları,hukuk, dava açmak, sikayet,tüketici mahkemesi, tüketici kanunu, kredi kartları, tüketici kredisi, devre tatil, devre mülk, otomobil şikayeti




(İadeli Taahhütlü Posta ile)



………………………………………………. FİRMASI’NA




……/……./200…. tarihinde firmanızın satış elemanları aşağıda belirtmiş olduğum adresime gelerek ……….……………………………………. malı/ürününü “kapıdan satış” yoluyla bana satmıştır.


Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunun Kapıdan Satışlarla ilgili 8. Maddesinde “tüketici, teslim aldığı tarihten itibaren yedi gün içinde malı kabul etmekte veya hiçbir gerekçe göstermeden ve hiçbir yükümlülük altına girmeden reddetmekte serbesttir.”  İbaresi yer almaktadır. Kanun hükümleri gereğince yapılan satıştan/sözleşmeden caydığımı iş bu ihtarname ile tarafınıza gönderilmiştir.

Bu ihtarın elinize ulaştığı tarihten itibaren kanuni süre olan yirmi gün içerisinde malı geri almakla yükümlü bulunduğunuzdan satışın yapıldığı adresime gelerek ürününüzü geri almanız gerekmektedir.

Gereğini dilerim.



                                                                                                    Adı Soyadı İmzası

SÖZLEŞME TARİHİ: …../…../200…

SÖZLEŞME NOSU:……………………..



TEL: (…….) ……………………….


ADRES:………………………………………………………….

……………………………………………………………………….

……………………………………………………………………….






EKLER                                 :
1 Adet Sözleşme Fotokopisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder