24 Aralık 2010 Cuma

Ehliyetim Kayboldu Ne Yapmalıyım | Ehliyetimi kaybettim Ne yapmalıyım | Ehliyetimi kaybettim Ne yapabilirim | Ehliyetim Çalındı Ne Yapmalıyım.

Ehliyetim Kayboldu Ne Yapmalıyım | Ehliyetimi kaybettim Ne yapmalıyım | Ehliyetimi kaybettim Ne yapabilirim | Ehliyetim Çalındı Ne Yapmalıyım.Ehliyetimi kaybettim

   Hiç bir şey yapamazzınız oturup ağlayın. Şaka şaka İnsanlar ehliyetini kaybedince haklı olarak çok üzülürler ve her önüne gelene EHLİYETİM'İ KAYBETİM NE YAPICAM, NERDEN ALICAM gibi sorular sorarlar.Sakin olun ehliyetinizi kaybettiniz diye okadar da üzülmeyin.Şimdi size İstanbulun en tecrübeli trafik müşavirlerinden ŞAHİN ÖZAY'IN kaleminden ne yapmanız gerektiğini adım adım analtacağım.



      1.semtinizdeki en yakın karakoldan kaybolduğuna dair tutanak tutturun.
      2.45. yaş ve üzerinde iseniz herhangi bir sağlık kuruluşundan sağlık raporu alın.
      3. En Yakın Emniyet müdürlüğü trafik tescil bölümüne müracatla aşşağıdaki belgeleri getirerek yeni ehliyetinizi alabilirsiniz.

   2. adet formatlara uygun resim.
   eski ehliyetinizde kan grubunuz yazmıyorsa kan grubu kartı
   parmak iziniz alınacak.
   63 .TL Ehliyet kartı parası ödenecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder