25 Aralık 2010 Cumartesi

Kredi karti borcumu ödeyemiyorum-Çok borcum var - Borcumu Ödeyemiyorum

Kredi karti borcumu ödeyemiyorum-Çok borcum var - Borcumu Ödeyemiyorum
BORCUM VAR - ÇOK BORCUM VAR - BORCUMU ÖDEYEMİYORUN - BORCUMU ÖDEMEK İSTİYORUM

Evet arkadaşlar bu yazımda gırtlağına kadar borca batmış arkadaş larıma nacizane önerilerim olacak.




1-Öncelikle sakin olun - sakin olun ve neler yapabileceğinizi düşünün,
2-Bir müddet borç larınızdan ve diğer sorunlarınızdan zaklaşın ve sinirlerinize hakim olun.

3-Asla telofonunuzu kapatmayın ve alacaklılarınızla sürekli temasta olun .Hatta onlar aramadan siz onları arayıp konuşun ve onlara ufakta olsa bi ödeme yapacağınızı ama şu anada daha fazlasını yapamayacağınızı söyleyin.
4-Alacaklılarınızla pazarlık yapın borcunuzun yarısını teklif edin,buna bankalar ve icra avukatları da dahil. Yani topu onların kucağına atın.
5-Etrafınızdakilere özellikle paralı arkadaş ve akrabalarınıza çok kötü durumda olduğunuzu belli etmeyin.


psikolog - Tarkan arı

5 yorum:

  1. benim de 10 tane kredi kartı borcum var memurum neyapacam bilmiyorum bunalımdayım

    YanıtlaSil
  2. hocam ulusal-danismanlik@hotmail.com adresini ekleyerek daha detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz . 36 ay taksit ve +6 ay erteleme imkanı sadece bizde hemen ekleyin kazançlı çıkın

    YanıtlaSil
  3. geçen günlerde milliyette şöyle bir habere raslamıştım. http://ekonomi.milliyet.com.tr/standard-ramazan-paketiyle-geliyor/ekonomi/ekonomidetay/19.08.2011/1428631/default.htm
    standard varlık yönetimi adlı şirketin kredi kartı borcunuzun faizlerini silip 4 taksitte ödeme kampanyası yaptığını öğrendim.Sonra şikretle görüştüm çok yardımcı oldular.Kredi kartı borcu olan ve ödeme zorluğu çekenlere duyurulur.

    YanıtlaSil
  4. heyecandan linki vermeyi unutmuşum link bu arkadaslar bir arayın en azından.pişman olmazsınzz!: http://www.standardvarlik.com/bayram.html

    YanıtlaSil
  5. bu haberi ben de milliyette okudum. Zaten borcum yüzünden sürekli aranıyordum. Mail attım. Geri döndüler anlaştık ve ödedim. Arakadaşlar sizlerde mail adresini vereyim. Burdan da taleplerinizi iletebilirsiniz. info@standardvarlik.com

    YanıtlaSil