25 Aralık 2010 Cumartesi

ruhsatım kayboldu - çalındı ne yapmalıyım

ruhsatım kayboldu - çalındı ne yapmalıyım?


araç ruhsatı - ruhsatım kayboldu - araç ruhsatım kayboldu -ruhsatım çalındı - araç ruhsatım çalındı - ruhsat zayii işlemler


şimdi araç ruhsatını kaybeden veya araç ruhsatını çaldıran arkadaşlara işlemlerini hızlı ve konuya hakim bir şekilde en kısa sürede nasıl ruhsatlarını çıkarması gerektiğini analatıcam yanlız yinede bunun için en az 2 gününüzü ayırmanız gerekir benim zamanım değerli diyorsanız bu arkadaşlarda tanıdığı bildiği en yakın trafik müşavirine gitmeleri gerekir tanıdığınız bir trafik müşaviri yoksa ben size bu işlerde hızlı güvenilir geniş kadrolu bir trafik muşaviri önerebilirim akbay trafik muşavirliği tel:212 555 39 39 dan arayıp tek bir vekaletle bütün işlerinizi yapabilir ama benim zamanım bol ben kendi işimi kendim görürüm diyenler şimdi yazıcaklarımı sırasıyla dikatli okuyup ve uygulasınlar
1.aracınızın ruhsatını kaybettiğiniz veya çaldırdığınıza en yakın karakola gidip karakol tutanağı veya noterden ruhsatlarınızın kaybolduğana veya çalındığına istinaden sorumluluğun kendizde olduğuna dahil bir tahütname
2.aracınız bilgilerinize istinaden 2 adet EK1 formu yazdırılması EK1 forumlarına alınacagı yer (şöförler cemiyeti,trafik müşavirleri)
3.ek1 forumları sigorta ve arcınızın borcu olmamamsı şartıyla muayene istasyonlarından randevu alıp arcınızı muayene etirmeniz gerekir 
4.ruhsatı kaybolan veya çalınan aracınızın muayenesini yaptırdıktan sonra ikametinize an yakın trafik tescil müdrlüğüne  yukarda belirttiğim tüm belgelerle beraber araç sahibinin bizzat kendisi veya vekaleten baktığı vekili müracat edecek hepsi bukadar (  o kadarda kolay değilmiş dimi)


   Gökhan CANBAYRAKTAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder